Monday, November 10, 2014

Quick Movie Review - نقد افلام سريع


9 to 5:
This is one of my favorite work themed movies! It's so fun and super funny! Anyone who's working should watch this one!
من افلامي المفضلة التي تتكلم عن موضوع العمل .. ممتع للغاية ومضحك جدا! يجب مشاهدته من قبل كل موظف!

This is one of the classic that I never knew why people liked it. I guess I had to be from that generation or at least read the book. 
من الافلام الكلاسيكية التي لم افهم سبب حب الناس لها. ظن ان يجب ان اكون من الجيل الذين كبروا على هذا الفيلم او قرأت الكتاب المقتبس منه الفيلم .. لم يعجبني.
This is a classic I LOVE! It's about 3 students skipping school and having a day off! So so fun and entertaining. A must 80s movie! 
من الافلام الكلاسيكية التي احبها ودائما مااشاهده في التلفزيون. الفيلم عن ٣ طلاب غابوا عن المدرسة ليحظوا بيوم ترفيهي. الفيلم جدا ممتع وانصح بمشاهدته حيث انه من افلام الثمانينات الكلاسيكية!

A great family fun movie! About kids who find a treasure map that lead them to a fun adventure! I grew up watching this movie so it's defiantly a must watch! 
فيلم ممتع لجميع افراد العائلة يتكلم عن اطفال وجدوا خريطة كنز والتي ستقودهم لمغامرة ممتعة جدا! لقد شاهدت هذا الفيلم في طفولتي ولم انساه ابدا. يجب مشاهدته!
The movie that introduced the cutest creatures ever! The furry gremlins who go evil if you broke 3 rules! You have, HAVE to watch this! It's just too cute and thrilling as well!
الفيلم الذي قدم لنا المخلوقات العجيبة، القرملين والذين يصبحون اشرار عند كسر ٣ قواعد مهمه. يجب يجب عليك مشاهدة هذا الفيلم! مثير وممتع جدا! 



Thanks for the read! Till again,
Kemz

No comments:

Post a Comment